حضور ۱۵شرکت از همدان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

همدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: 15 شرکت خصوصی از استان همدان محصولات و ظرفیت صادراتی خود را در پنجمین نمایشگاه فرصت های صادراتی ایران عرضه می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدیمجتبی حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین نمایشگاه توسعه زنجیره های ارزش استراتژیک کشور همزمان با پنجمین نمایشگاه فرصت های صادراتی ایران از 27 تا 20 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. مرکز.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه طرح توسعه زنجیره ارزش استان به موازات اکسپو زیر نظر معاونت اقتصادی وزارت کشور برگزار می شود، افزود: استان همدان نیز در این نمایشگاه حضور فعال داشته و به معرفی اکسپو خواهد پرداخت. زنجیره ارزش پایتخت تاریخ و تمدن ایران.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان تصریح کرد: این نمایشگاه علاوه بر حضور مسئولان و بازرگانان داخلی با حضور 1200 مقام و بازرگان خارجی از 63 کشور جهان برگزار می شود که تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه گذاران خارجی به کار خواهند گرفت. انعقاد قراردادهای بین المللی و معرفی ظرفیت اقتصادی در استان همدان کار خواهیم کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ اقتصادی و تجاری در 12 بخش اقتصادی شامل کشاورزی و صنایع غذایی، دام و طیور، لوازم خانگی، معدن، گردشگری، صنایع دستی، فرش و گلیم، چرم و پوشاک، صنعت ساختمان و فنی و مهندسی برگزار می‌شود. خدمات، دارو و تجهیزات پزشکی، محصولات پتروشیمی و شیمیایی در 20 سالن نمایشگاهی برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد و توسعه بازارهای صادراتی محصولات ایرانی با تمرکز بر کشورهای منطقه و شرق آسیا، آفریقای جنوبی و آمریکای لاتین است و 15 شرکت خصوصی از استان همدان محصولات و ظرفیت صادرات خود را در این نمایشگاه

معاون استاندار همدان با اشاره به حضور حدود 60 هیئت تجاری خارجی در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه فرصت های صادراتی فرصت مناسبی برای ارائه و بازاریابی محصولات سودآور استان است که مورد تاکید و حمایت استاندار همدان است. با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با مشارکت مجریان مرتبط با حوزه اقتصادی اعم از صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اقتصادی و دارایی. در این نمایشگاه برگزار می شود.



منبع

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)