توسعه زیرساخت ها و تجهیزات در حوزه صادرات پیگیری می شود

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به افزایش حجم صادرات از مرز این شهرستان بر توسعه زیرساخت ها و تجهیزات تاکید کرد و گفت: باید شرایط مهیا شود و کار با جدیت دنبال شود.

به گزارش شاخص صادرات، عنایت رضایی پور ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا به حضور به موقع در جلسات توصیه کرد و اظهار داشت: نظم یکی از اصول اساسی امور اداری است و همه ما موظف به رعایت آن هستیم. و به موقع در جلسات شرکت کنند.

فرماندار آستارا با اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران گمرک آستارا و پایانه مرزی آن شهرستان افزود: حجم صادرات در آستارا به جایی رسیده است که اکنون نیازمند توسعه هستیم و قطعا ورود بیشتری خواهیم داشت. به طور جدی در مواردی که نیاز به توسعه دارد».

رضایی پور به حضور مسئولان در خصوص مشکلات اخیر گمرک آستارا و قول مساعدت و پیگیری مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: رفع بخشی از این مشکلات مستلزم توسعه زیرساخت ها است و نیاز به استفاده از ظرفیت ریلی و واگن هایی داریم که از آذربایجان و روسیه که برمی‌گردند خالی هستند، باید از ظرفیت واگن‌های کانتینری برای صادرات استفاده شود که با پیگیری‌ها این مهم نیز مهم است.

فرماندار آستارا به حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران اشاره کرد و افزود: این حادثه دلایل شخصی دارد و با درایت مسئولان وزارت امور خارجه و رایزنی هایی که انجام خواهند داد، روابط دو ملت را تقویت خواهیم کرد. “

فرماندار آستارا با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، برگزاری هرچه باشکوه مراسمات این دهه و فعالیت بیشتر کمیته ها را خواستار شد و افزود: در دهه فجر جشن ها جدی گرفته می شود. و اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بچمن گفت: شرکت در این مراسم و حضور ما در این عرصه باعث به تعویق افتادن نقشه های دشمن و نقش بر آب شدن نقشه های آنها می شود.

رضایی پور با قدردانی از سپاه پاسداران، بسیج و مرزبانی برای انسداد مرز آستارا، گفت: انسداد مرز یکی از اولویت های اصلی بود که در تامین اعتبار با مشکل مواجه شدیم که وارد این بحث شدند که نیاز به پیگیری جدی از سوی مقامات مربوطه



منبع

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)