تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران

اهواز- رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران به منظور تسهیل در امر صادرات خبر داد.

به گزارش شاخص صادرات، سردار غلامرضا حسن‌پور صبح امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان با تاکید بر اینکه توانمندسازی واحدهای تولیدی کوچک در امر صادرات از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج اصناف کشور است، بیان کرد: آرامشی که در بازار و مجموعه‌های مختلف است نشان‌دهنده اعتماد مردم به نیروهای مسلح کشور است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: پنج طرح بزرگ کشاورزی در کشور برای خودکفایی در تأمین نهاده‌های دامی کلید خورده که تمامی استان‌ها می‌توانند به این رویداد مهم ورود کنند.

وی اظهار کرد: در کنار تنظیم بازار از تولیدکنندگان باید حمایت شود به عنوان مثال در بحث مرغ با وجود افزایش تولید اما قیمت‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شد تا به تولید کننده آسیبی وارد نشود.

سردار حسن‌پور تاکید کرد: مردم باید کارهایی را که برای آرامش و تثبیت قیمت‌ها در بازار انجام می‌شود در سفره‌ها و زندگی خود احساس کنند.

وی با اشاره به تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران به منظور تسهیل در امر صادرات خبر داد: فعالیت این اتحادیه ابتدا به منظور تسهیل امر صادرات در کشورهای عراق، سوریه و آفریقا آغاز شده بود.



منبع

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)