افزایش ۶۱ درصدی ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله سوار

بیله سوار- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: خروجی ترانزیتی از پایانه مرزی بیله سوار در ۵ ماه گذشته نسبت به سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شاخص صادرات، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل پیش از ظهر شنبه از پایانه مرزی بازدید کرد. بیل سوار وی بیان کرد: ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیل سوار در 5 ماه گذشته 285 هزار تن کالا بوده که نسبت به سال گذشته 61 درصد افزایش داشته است.

کلیموله وشوگی با بیان اینکه این کالاها با 12 هزار و 776 دستگاه خودرو ناوگان ترانزیتی صادر شده است، گفت: نسبت به مدت مشابه پارسال که حدود 3 هزار و 200 تن بود، 33 درصد رشد واردات کالا را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: 181 هزار و 361 تن کالا به صورت ترانزیتی از پایانه مرزی عبور کرد بیل سوار این میزان ترانزیت کالای ورودی توسط 8 هزار دستگاه خودرو از ناوگان انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: در 5 ماه گذشته حدود 183 هزار تن کالای ایرانی با 8 هزار و 200 دستگاه خودرو از پایانه مرزی جابجا شد. بیل سوار صادر شده است.

وثوقی با بیان اینکه در مدت زمان تعیین شده بیش از 4 هزار تن کالا از پایانه مرزی بیله سوار وارد شده است، میزان ترانزیت کالا از پایانه مرزی است. بیل سوار 97 هزار تن کالا را با 87 درصد افزایش عنوان کرد.



منبع

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)