نمایندگی مجمع بازرگانان مسلمان در خراسان جنوبی ایجاد شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیرجند گفت: درخواست ما این است که سه اتاق بخش خصوصی ما بتوانند نماینده مجمع بازرگانان مسلمان خراسان جنوبی باشند.

به گزارش شاخص صادرات، جواد اشرفی شامگاه یکشنبه در کارگروه توسعه صادرات خراسان جنوبی و شورای سازمان بورس مرزی اظهار داشت: امروز میزبان دبیر انجمن تجار مسلمان استان بودیم و بازدیدهایی از ظرفیت استان و صادرات انجام شد. وی گفت: دیدار با فعالان اقتصادی استان با حضور وی برگزار و چالش های موجود در حوزه توسعه صادرات مطرح شد.

وی ادامه داد: یکی از خواسته های ما این بود که بتوانیم نمایندگی اتحادیه بازرگانان مسلمان را در خراسان جنوبی بر اساس سه اتاق بخش خصوصی (تعاونی، اصناف و تجارت) استان ایجاد کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: می خواهیم این نمایندگی را برای همه تولیدکنندگان ایجاد کنیم. کاتالوگ بروشورها و جزوات حاوی ظرفیت تولید خود را به سه زبان در اختیار این انجمن قرار دهید و از این ظرفیت برای ارائه استان و محصولات استفاده کنید.

اشرفی تصریح کرد: کانون بازرگانان مسلمان آمادگی دارد در دعاوی بین بازرگانان از حمایت حقوقی و مساعدت حقوقی برخوردار شود. بین المللی من دارم

وی یادآور شد: یکی دیگر از مطالبات در راستای ارتقای صادرات به افغانستان این است که پایانه حمل و نقل استان محدودیتی باشد. تناژ باور نکن



منبع

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)