سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر خوزستان سبب افزایش صادرات می‌شود

اهواز – مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر استان موجب رونق تجارت خارجی کشور و حمایت از تولید داخلی می شود.

به گزارش شاخص صادرات، بهروز آقایی عصر امروز سه شنبه در گردهمایی یگان حفاظت منطقه ویژه اقتصادی امام بندر، اظهار داشت: یگان حفاظت بندر خوزستان وظیفه حفاظت و تامین امنیت سرمایه گذاری های بخش خصوصی و همچنین سرمایه ملی کشور را بر عهده دارد. در منطقه

وی در ادامه امنیت پایدار در آبراه های داخلی به سواحل و بنادر خوزستان را حاصل هوشیاری و توانمندی نیروهای یگان حفاظت بنادر استان عنوان کرد و گفت: تخلیه و بارگیری 24 میلیون تن کالای ضروری در داخل کشور. فقط منطقه ویژه اقتصادی بندر امام بخشی از نتیجه تلاش های امنیتی است که در این منطقه است.

آقایی تصریح کرد: بنادر خوزستان دارای مناطق عملیاتی انتظامی هستند و با هوشیاری نیروهای امنیتی شاهد نظم، امنیت و خدمات بی وقفه انتظامی در منطقه هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: برقراری چنین ثبات و امنیت قوی در بنادر استان، بستر مناسبی را برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی و افزایش تخلیه و بارگیری کالاهای عمده وارداتی و صادراتی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر استان تا قبل از پایان سال جاری مطابق برنامه زمان بندی و توسعه فیزیکی به بهره برداری می رسد که موجب رونق تجارت خارجی کشور و حمایت از تولید داخلی می شود.



منبع

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)