تردد ۱۷ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

اردبیل- مدیر پایانه مرزی بیله‌وار گفت: 17 هزار مسافر ایرانی و خارجی در سه ماه گذشته از پایانه مرزی بیله‌وار تردد کرده‌اند.

به گزارش شاخص صادرات ، لطف الله بابایی بعدازظهر شنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار اظهار داشت: در 3 ماه گذشته 17 هزار مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی بیله سوار تردد کردند و لازم به ذکر است تردد ندارند. مشکلات مرز گمرکی آره سواری وجود ندارد و این کار به راحتی انجام می شود.

وی از صادرات 110 هزار تنی کالای ایرانی از این پایانه در فصل بهار خبر داد و گفت: در 3 ماه گذشته صادرات کالا در مدت زمان 16 درصد کاهش داشته که دلیل آن 4 هزار و 994 کامیون از کشورهای آذربایجان، روسیه و تاجیکستان است. از مرز عبور کرده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: کالاهای ایرانی به کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان و قفقاز صادر شده که عمدتاً سیب زمینی، شیشه، بادمجان، نمک، نئوپان، پروفیل، سنگ ساختمانی، کاشی، فلفل و یراق آلات صادر می شود.

بابایی ادامه داد: در بهار 160 هزار تن کالا از 7 هزار و 339 دستگاه خودرو از پایانه مرزی بیله‌وار صادر شد و شاهد افزایش 72 درصدی ترانزیت از پایانه مرزی بیله‌وار بودیم. صبح.

وی گفت: آب معدنی، برنج، انواع لاستیک، انواع کاشی، انواع ورق های آهنی، سنگ های ساختمانی، انواع ورق های فلزی، انواع ورق گالوانیزه، چای و سیمان عمده کالاهای ترانزیتی هستند.



منبع

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)