فعالیت تجاری مرزهای پرویزخان و خسروی در ایام تعطیلات عید فطر

[ad_1]

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری قصرشیرین از فعالیت تجاری در مرزهای پرویزخان و خسروی در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: فعالیت تجاری در محدوده رسمی پرویزخان و خسروی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی است و حتی در ایام تعطیل نیز فعال است.

وی افزود: طرف عراقی نیز مانند طرف ایرانی در تعطیلات عید سعید فطر مشغول به کار است و تمامی ارگان های مرتبط با فعالیت های صادراتی و تجاری در روز عید سعید فطر در مرز مستقر و مشغول به کار هستند، بنابراین آنجا وقفه ای در تجارت و تبادل مرزی و صادرات کالا وجود ندارد ما در مرزهای پرویزخان و خسروی هستیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: سهم مرزهای خسروی و پرویزخان در شهرستان قصرشیرین 63 درصد از کل صادرات استان کرمانشاه به کشور عراق است و تلاش و کوشش همه دستگاه های اجرایی در سال جاری برای توسعه، افزایش و روان سازی این شهرستان انجام شده است. صادرات از مرز خسروی و پرویزخان بیش از گذشته و رفع مشکلات است و در آن مرزها ایراداتی وجود دارد.

وی ادامه داد: به طور متوسط ​​700 کامیون کالا از مرز پرویژان به اقلیم کردستان عراق و 300 تا 400 کامیون کالا از مرز رسمی خسروی به اقلیم عرب عراق صادر می شود.

حیدری افزود: همچنین روزانه بیش از 300 تانکر حامل سوخت از اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان به عنوان ترانزیت سوخت وارد کشورمان می شود.

[ad_2]

منبع

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)