۹۷ میلیون دلار کالا از گمرک سمنان صادر شد

سمنان- مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۹۷ میلیون دلار کالا توسط گمرکات استان صادر شد، گفت: شاهد صادرات ۲۴۳ هزار تنی کالا در استان بودیم. این دوره.

به گزارش شاخص صادرات ، علی سعدالدین در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر از سوی گمرک سمنان با بیان اینکه در ده ماهه امسال ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار کالا صادر شده است، گفت: از گمرکات استان سمنان گفت: 243 هزار و 894 تن کالا توسط گمرک صادر شد.

وی با بیان اینکه صادرات کالا از استان در ده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است گفت: از نظر وزنی کالاهای صادراتی از استان در سال جاری البته شاهد بودیم. کاهش سه درصدی که نشان دهنده بهبود کیفیت کالاهای صادراتی است.

درآمد گمرک سمنان

مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه 35 کشور دنیا میزان کالای تولیدی استان سمنان را در سال جاری گزارش کردند، گفت: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای صادراتی از استان در سال جاری 400 عدد برآورد شده است. دلار است که 27 درصد بیشتر از سال گذشته است.

کاتو با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 22 هزار و 970 تن کالا به استان سمنان وارد شده است، افزود: ارزش کالاهای وارداتی استان 76 میلیون و 631 هزار دلار است که تراز مثبت گمرکات استان سمنان را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه گمرک سمنان در سال جاری بدون احتساب ضمانت نامه های صادر شده 89 میلیارد و 431 میلیون تومان درآمد داشته است، اظهار داشت: از این میزان 189 میلیارد و 330 میلیون تومان مالیات بر ارزش افزوده است.



منبع

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)