جابجایی یک میلیون و ۳۱۰ هزار تن کالا در اردبیل

مشگین شهر- رئیس اداره کالا و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی یک هزار و ۳۱۰ هزار تن کالا در استان اردبیل در ۴ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش شاخص صادرات، وحید میرمحمدی بعدازظهر دوشنبه از شرکت های حمل و نقل این شهرستان بازدید کرد مشگین شهر وی با اشاره به فعالیت 90 شرکت حمل و نقل کالا در استان اردبیل گفت: در 4 ماه گذشته یک میلیون و 310 هزار تن کالا در استان جابه جا شد.

وی با بیان اینکه 13 هزار و 550 دستگاه خودرو در استان اردبیل تردد می کنند، افزود: حمل و نقل کالا و نیازهای عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل است.

رئیس اداره حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 12 هزار راننده پرتلاش در استان اردبیل مشغول به کار هستند و این مردم پرتلاش با تمام توان به مردم خدمات رسانی می کنند.

میرمحمدی ادامه داد: 96 هزار بارنامه در استان اردبیل صادر شده که در قالب کمیسیون ماده 12، نظارت ویژه بر کار شرکت های حمل و نقل انجام شده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی از واردات 140 هزار تن کالاهای اساسی به استان اردبیل خبر داد و گفت: برنج، جو، روغن، گندم، مواد اولیه دامی، ذرت، سویا و شکر مهمترین کالاهای اساسی وارداتی به استان اردبیل است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه پردازش 141 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اعلام کنند.



منبع

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)