استقرار سیستم هوشمند در گمرک آستارا ضروری است

آستارا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان بر لزوم استقرار سامانه هوشمند در گمرک آستارا تاکید کرد و گفت: فعالیت این سامانه هوشمند باید در تمامی مراحل گمرکی انجام شود.

به گزارش شاخص صادرات، سید محمد اسحقی عصر یکشنبه در نشست بررسی مشکلات فعالان صادرات شهرستان آستارا اظهار داشت: این شهرستان دروازه ورود به ایران، آذربایجان و روسیه است، بنابراین باید زیرساخت ها از سوی نهادهای ملی در هر راه ممکن .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه اگر دیپلماسی اقتصادی ما به درستی شکل نگیرد ضرر خواهیم کرد، بر تسریع در تجهیز کارگاه ساخت پل مرزی تاکید کرد.

وی گفت: این پروژه باید در اولویت قرار گیرد زیرا ما راهی جز این نداریم و خواسته های مربوط به طرف آذربایجان نیز باید توسط دستگاه دیپلماسی محقق شود.

تجهیزات مورد نیاز گمرک باید تا پایان سال تامین شود

ایشاگی با تاکید بر استقرار سامانه هوشمند در گمرک آستارا گفت: سامانه باید در تمامی مراحل از نوبت خوانی تا شماره خوانی هوشمند شود و همه دستگاه ها فعالیت خود را سیستماتیک و قابل مشاهده و با محوریت جاده ای کنند. مدیریت و حمل و نقل جاده ای، سعی کنید صف کامیون ها دیجیتالی شود.

وی با تاکید بر فعالیت 24 ساعته گمرک آستارا افزود: این گمرک 24 ساعته نیست و بر اساس تصمیم جلسه امروز همه دستگاه ها باید شبانه روز در محل باشند و هر دستگاهی که خراب می شود باید باشد. فرآوری شده.”

ایشاگی ادامه داد: سریال های مربوط به موضوع صادرات و ترانزیت نیز باید جمع آوری شود و بالاترین نظارت با کمک دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی با استاندار قابل مشاهده و نامحسوس است و اگر شخصی یا دستگاهی به وظیفه خود عمل نکرد با آن با پشتکار و پشتکار کار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان همچنین از مکاتبه با بیمه ها و سندیکای بیمه ای خبر داد و گفت: نتیجه مکاتبات به افراد مربوطه منعکس خواهد شد و در صورت وجود مسائل بیمه ای که نیاز به مشورت داشته باشد. و مکاتبه، مسائل و پاسخ های لازم با مرکز استانداری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بازرگانان، رانندگان و نهادهای مرتبط نیز خسارت وارده به شهرستان آستارا و پیشنهادات خود را ظرف یک هفته به صورت مکتوب به استان گیلان منعکس کنند.

اسحقی بر برگزاری جلسات ماهانه کمیته ویژه با حضور دستگاه های اجرایی متولی تاکید کرد و گفت: مصوبات جلسات قبلی نیز باید در جلسات پیگیری و بررسی شود.

انتقاد از راه طولانی اندازه محدوده تیراندازی در آستارا

وی همچنین از شورای ترافیک شهرستان خواست تا نیازهای نیروی انتظامی از جمله در حوزه افزایش نیرو را تصویب کند و شورای تامین شهرستان آستارا نیز با توجه به شرایط موجود مسائل را مطرح، بررسی و رفع کند. دریافت می کنم آهسته. تدریجی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از طولانی بودن راه انتقاد کرد اندازه پارک لاستیک آستارا گفت: بحث مجوز محدوده تیراندازی باید توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تسریع شود و با توجه به شرایط موجود و نیاز موضوع، امور مربوط به صورت دستی توسط مراجع ذیربط انجام شود.

وی افزود: در سفر اخیر استاندار گیلان به آستارا حدود 2 هکتار زمین در اختیار راهداری قرار گرفت و زمین مورد نظر به صورت قانونی به سازمان راهداری واگذار می شود تا کامیون های این شهرستان به آنجا منتقل شوند. و در صورت وجود مکان های موجود و بخش خصوصی.تا تکمیل استفاده شود محدوده تیراندازی نیروی پلیس از آی تی از فضاهای پارکینگ کامیون استفاده کنید.



منبع

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)